huhu

Det var längesen, men jag skriver när jag har lust:) vilket jag gör rätt i eftersom det inte är någon annan än jag som ska gilla att jag skriver, i grunden iallafall. Det som är intressant med statistiken är hur många det är som verkligen tar sin tid och bryr sig om att läsa om just mitt liv ..

Jag känner mig mega lat som inte har tränat sen i måndags, jag är jätte förkyld och har väldig hosta. Det hter ju sportlov? Haha jag motionerar bara på "vardagarna" när jag är i karlstad och har nära till friskis och svettis. Men jag är nöjd med det, känns som jag tränar rätt ofta ändå:) Lite ledighet dör ingen av:)
I helgen blir det ju Sälen, så jag kommer ju träna mina stora muskulösa muskler! haha.
Jag ska åka bräda, och jag tänker gå all in:)


jag har föresten börjat ladda inför sommaren lite smått:)
galet eller fullt förståligt?

Kommentarer
Postat av: Viccy

Oh, ett inlägg! ;D



Svar: Ja, det skulle vara jättekul! :)

2010-03-05 @ 14:32:49
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0