jag har inte bestämt mig, okej?

Jag kan inte hitta ett svar på frågan: varför ska jag blogga?
Så det återstår att se om det blir eller inte ibland är jag så taggad så jag hoppar ur stolen, just nu känner jag bara...Vad ska jag blogga om? Bloggar jag för min egen skull, eller vems skull bloggar jag för.  Bloggen blir ju som en dagbok där man kan följa hela mitt liv utan att prata med mig personligen, man behöver inte ens känna mig för att veta vem jag är! Läskigt men samtidigt väldigt skönt att skriva av sig ibland. Så det återstår att se.

Känns jobbigt att hela tiden ha med sig kameran, vad som än händer i mitt liv är ju ändå bilderna det viktigaste på bloggen, eller? Text är ju inte så roligt att varken uttrycka sig igenom eller läsa;s
Jaja, det återstår att se. Nu är jag bara trött på denna helg, ge mig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0