skolan(y)

Idag har jag haft matte och datakunskap. Och för första gången i hela mitt liv så får jag beröm för någonting som jag har strävat efter hos min gamla lärare också, nämligen MATTEN! Vi hade matteprov häromdagen så våran lärare skulle se hur mycket vi kan. Och idag så pratade vi igenom provet en och en.
Då fråga Markus;
-Hur tyckte du det gick?
-Nja ganska dåligt, jag har hunnit glömt så mycket under sommarlovet så det gick inte så värst bra. Sa jag..;p
-Det var ju konstigt för jag tyckte det gick hur bra som helst, du har visat precis hur du tänker och det är väldigt bra, det måste du fortsätta med. Det som det inte gick så bra för ska jag gå igenom med dig, och det var sånt som 70% av klassen inte heller klara. Så det här är ju super bra!

Snacka om att jag vart motiverad och glad:) Han är jätte bra lärare verkligen. Det som jag försökt att få Maarit att säga i tre år hör jag på första mattelektionen, det är ju hur kul som helst.
-
Sen kom jag hem ifrån skolan förut, så har jag och mamma planera och handla inför den stora bakningen imorgon. Jag ska nämligen leverera hur många muffins som helst på mammas jobb på fredag, i hur många smaker som helst, så det blir kul. Får hoppas att dom gillar det:)

Nu sitter jag just nu med en kopp te med smak av "lust och fägring" :) gillar den, och dricker flera koppar när jag är hemma hos Madelene. Den är faktist god:) Jag har blivet hur förkyld som helst så te:t ska nog bara göra gott för min hals.
Får se om mamma kan leta upp den ända nässprayen i hela världen typ som jag tål så jag slipper få bihålsinflamation. Jag blöder näsblod av alla andra så jag hoppas hon hittar en=)

Sen ska jag sova, och tagga inför Stockholm på fredag, träffa älskade minna och gå på underbara Håkan! Kommer bli guuuuuld!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0