onsdag

Måste bara börja med dagens absolut bland det roligaste skämtet. Kanske inte lika roligt att skriva det som det var men aa.
Nathalie,Emelie och jag var inne på konsum,tror jag(?) i mitt i city och så går vi typ och kollar och så säger Nathalie:
-Jag vill ha en MUNK! :)
-Köp en då?
-Ahmen asså. nja jag vet inte, det är ju hål i den?!
HAHAHAHAHAHAHAAHA, hon fatta först inte själv. Jag tror alla kolla på oss, jag skratta så jag tjöt.
-

Ikväll har jag varit hos linda och kollar på idol och bara myst. Käkat kladdkaka,snackat & kollat på greys anatomy. Har sett typ 2 avsnitt och det måste vara en av dom bästa serierna!

Nu ska jag sova.
NattiNatti


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahah nej jag fattade inte vad jag hade sagt XD

2009-09-24 @ 21:46:15
URL: http://www.nico.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0