omg




jävla bloggsverige, det är ju helt sjukt! Nån måste sätta ner foten snart, det här går överstyr.
Det finns knappt ingen kändisblogg som vet va dom pratar om längre, det vore ju logiskt att t.ex någon som hade ett väldigt konstigt intressant yrke, att det blir en populär blogg. Jag är för modebloggar,designarbloggar och bloggar med speciell kategorie. Jag skriver blogg för att.... ja varför skriver jag blogg;o? vet inte.

Roligaste humorn är ju att gå in på youtube och söka på videoblogg. fyfan vad människor det finns. Trodde att Kissie var den absolut kändisskapsgirigaste bloggaren. Hon kan ju nästan göra vad som helst för att hennes blogg ska växa. Och det gör den ju, men inte för att folk tycker om bloggen för att alla hatar den!
Nu såg jag absoluta droppen, toppar alla fjortisbloggar som någonsin har skrivits. Det enda man vill göra är att bara spola tillbaka de få minuterna man var inne där och göra någonting mycket vettigare.
Den här gången var det inte roligt, den här gången vart jag förbannad. Man vill bara be till gud att någon nån gång ska tala vett med tjejen.
Kan ni gissa vem det är?
Amandavardet.blogg.se
Snälla tjejen sluta bara sluta..
Däremot vill jag faktist tacka både Kenza och blondinbella. Jag läser dom inte så jätte ofta, men det är ju så mycket vettigare människor som absolut har lyckas utan att hänga ut sig själv till en jävla idiot. Grattis säger jag bara:)


kolla på det här, det enda man vill är att hon ska hålla käften!






HAHHA, här kommer en grym liten pojk som med värt att kolla på, grymt söt:)

Och amir då förstås, jävligt rolig bög:) hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0