nytt projekt vankas

Nu har jag,emelie & Nathalie ett nytt företag. Inte vilket företag som helst om inte kondomföretag.
Våran affärsplan är att kondomerna ska vara fint mönstrade så fler skyddar sig! Även räfflade har vi pratat om:p hahah
typ zebramönster på dom:p
På jul finns det kondomer med tomtar på och luktar pepparkaka. Helt fantatisk roligt:)
Jag vet inte om vi är så där jätte seriösa eftersom vi måste redovisa för tvåorna men det är en jävligt rolig idé.
Våran slogan är jätte bra, nämligen:Säkert med stil!



Haha, även funderat lite på leveransen. De flesta tycker att det är ganska pinsamt att köpa just kondomer. Så man ringer typ till mig som har tystnadsplikt och så säger man
-Du vet vad jag menar.
Då svarar jag.
-Det finns, det finns:o

Hahaha, sen möts vi i en mörk gränd och tar i hand så har jag en kondom i handen så går vi därifrån sen. Precis som knarklangnig:)

Är du en av våra kunder?

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAAHAHAHAHAH :D

DET VAR DET SÄMSTA JAG HÖRT :D

irl garv (a) haha :D

2009-09-25 @ 14:20:07
Postat av: maddek

HAHA, aaa tror du vi skratta nått när vi kom på det eller:)?

2009-09-25 @ 19:24:29
Postat av: Viccy

HAHAHA! Bäst! ;D

2009-09-25 @ 21:37:07
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0