matte a prov

Första riktiga matteprovet vankades idag:) gick väl skapligt, man ska inte hoppas på för mycket men jag har faktist en ganska så bra känsla i magen :$
Igår så var det bara att ställa sig och baka muffins, som vanligt. Börjar bli en ruttin, snart bakar jag muffins i sömnen. Kan lätt göra det med ögonbindel. Skulle vara en utmaning som är värt att prova någon gång, haha :)
Men för omväxlingens skull tänkte jag baka bullar till mammas jobb på torsdag. Det brukar jämt gå jätte bra att ändra lite i utbudet nån gång ibland, människor skaffar sig favoriter:)

Bauer kiosken är igång och jag,Viccy & Hampus är kioskansvariga. Och jaaaa, det är faktist kul. Men jag kommer tröttna på det med, det vet jag:) Det är bara att härda, det lönar sig.


den här nivån jobbar vi på i pyret :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0