macedonken

Dagen har varit fruktansvärd!

"försov" mig tio minuter eller nått imorse och sen när jag kommer till tågstationen så har jag självklart missat tåget, då var klockan 07.34 .....
Sen väntade jag på bussen till karlskoga och böt tll bussen till karlstad, efter det fick jag byta buss i kristehamn, jävla massa bytanden känner jag nu!
Sen kom jag iaf till Karlstad typ 09.50, kom till skolan vid tio. Och då hade vi rast till halv elva. Då hade jag stressa lite för mycket i onödan.
Sen när jag kom till skolan hade vi bara en timmes introdution för idrotten, sen slutade vi. Så vad gör jag i Karlstad överhuvudtaget?!
Nu sitter jag och Madelene på donken och surfar, tåget går inte förens 14.20. Ovärt eller?;o aaaaa lite.

Skulle ju egentligen varit hemma och baka alla miljoner muffins som jag måste baka idag:) Men det får vänta till frammåt kvällen.

Sen ska jag packa,beställa tågbiljett till stockholm,hämta ut min lön på banken och bara längta till imorgon klockan 19.00. För då ska jag få se underbara Håkan Hellström. Jag är helt galen i honom(a) .......;o



Kommentarer
Postat av: mass m

jävlar va jag älsklar dig !!!!!!!!!!!!!1

2009-09-07 @ 11:39:34
URL: http://madeleneholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0