jag pallar det inte:(

Mina känslor går som orkanvindar i huvudet på mig.. Man väcker gamla känslor. Man ältar och man glömmer aldrig..
__

Råkade komma in på lite gamla bilder och hittar en gammal bild på minna och mig.

Jag saknar henne som en ren idiot, det finns ingen som jag har haft så roligt med som minna:(
"far inte till stockholm för du blir aldrig mer densamma." Men jag vet att det du och jag hade kommer alltid vara desamma. Man hör tyvärr inte hennes jävla tjat varje dag längre, men när det är så vet man att det finns där.
Jag saknar högstadiet så det gör ont:( känns som nått dött inom mig
Men jag älskar endå min nya miljö.. den är guld.
Klarar endå inte av att skriva om det här..
fuck.


Kommentarer
Postat av: minna

ÅH! miss u bebilicious<3 älskar dig !

2009-09-30 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0