i huvudet på pyret


idag skratta jag i matsalen så att tårarna rann som bara den...!
Nämligen Emelie som verkligen visade vad hon hade för fantasie och humor:D haha
Först och roligaste.
-Ridning i tvåan på idrotten.
-Åh fy, kan inte se mig själv sitta på en häst! ;o
-Nej, bara att komma upp på den är ju ett problem!
emelie; ahmen de är inga problem, det är bara att vi är fem st. Alla tar ett varsitt ben och rycker så ligger han där pladask,så går den femte på.
haha, alla sitter där och föreställer sig sen bara braster den ut i asgarv!
Sen nästa;
-alltid fantiserat om en häst som dansar balett, ser mig framför mig mulle(?) trippa runt och steppa på tå.
HAHAHAH i huvudet på emelie:)

Idag har jag varit hos linda:) sjukt skönt att träffa henne faktist:)
men nu ska jag sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0