håkan hellström räddar mig

som sagt var jag på håkan igår, helt fantastiskt bra, går inte att beskiva va lycklig jag var precis efter.
Det var hur mycket folk som helst, men det som egentligen existerade just då var bara han och jag.
Jag mådde ganska taskigt innan igår, pga av massa olika saker. Men efter att ha lyssnat på håkan så får man en annan uppfattning om precis allt. Man blir så lycklig av att se han live. Alla människor behöver göra det någon gång iband! Hans uttalanden, hans musik hans allt! Han är som en gud<3


jag bara älskar när han säger det. Sen spelar han än av världens bästa låtar nämligen "jag har varit i alla städer". Magiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0