:(

Det knäcker mig! :(

Idag har jag iaf tränat för första gången på hundra år...  sjuk skönt.
Sen har jag bakat en jävla massa, och det tar död på mig. Idag vart inte bakverken som dom skulle precis;o men men, det fixade sig tillslut.
Sen så gick jag ut och gick med underbara linda, jäääätte skönt faktist:)



Har även skaffat man :$
eller nej.. tyckte det var obehagligt faktist att en gammal gubbe kom fram och "friade" till mig på tågstationen idag. Sjukt äcklig och jag visste inte vart jag skulle ta vägen! :( känner mig ganska äcklad,kränk och ofredad.
Hatar idioter, ibland är jag en idiot!

Kommentarer
Postat av: Viccy

Vad äckligt! Var det på väg hem från skolan? ;O

2009-09-18 @ 11:20:48
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0