tuff match

Minst sagt en väldigt tuff match, men det innebar förlust för våran del, men vi förlora med flagan i topp.
i andra set låg vi under med 4-18, ett set är upp till 25 poäng. Det kändes klart att vi skulle förlora, men vad gör vi, vänder hela spelet. Setet slutar iaf 22-25, då kan ni tänka er att vi vände;o så många poäng har vi nog aldrig tagit igen tror jag inte, rekord fanimig:)

Men jag är absolut inte nöjd med min insats, gick mycket bättre förra matchen. Jag är inte helt på topp känner jag, axeln är trasigare än trasigast. Nu har jag fått ont i ryggen med;s Tappa till och med luften 2 gånger när jag slängde mig efter bollarna:s Tappat tekniken för allt skulle jag tro:(



Nu ska jag fortsätta ha ont i huvudet sen vet jag inte alls vad som händer,
 fortsätta ha söndag kanske;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0