tre bussar på två timmar

Missa tåget imorse så jag har haft jordens värsta morgon. Men det är ju ingen nyhet... Känns som det är rätt mycket nu:(
Så nu sitter man här med världens stresshuvudvärk.
Emelie & Nathalie är ledsna och allt är lite dålig stämning. Vad är det som händer egentligen? Visst man gör misstag för få erfarenheter. Men ..


Kändes så bra att somna till din röst inatt.
Varenda gång jag hör dig skratta så ryser det i hela kroppen på mig.
Jag visste vid det där tillfället att jag bara gjorde det värre för mig själv.
Jag kommer aldrig att glömma dina torra händer.
Fan, jag saknar dig så :(



Kommentarer
Postat av: Minna

cheer up mate!



Hans händer var då inte så torra efter han pillat i dig..

2009-10-13 @ 18:51:14
URL: http://minnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0