sovsällskap

Inatt ska jag sova hos Linda binda, ska bli mys;p
Vi har varit kompisar i hundra år nu typ, nej men nästintill. Och inatt är första gången vi sover tillsammans:$ myspys

Asså min otur idag har ju iaf tagit vid sig, jag ska aldrig läsa mitt horoskop igen(?)
Nej men, jag har tappat bort mina nycklar! Och där på sitter min moped nyckel. Åh, hate it..
Träningen gick ganska kasst faktist, ingenting funka idag, iaf inte med laget. Och vi har match på lördag.

Nu ska min lindi bjuda mig på capuccino med Tobleronesmak, så det blir spännande. Jag vill börja dricka kaffe. Som jag har kämpat med det där asså. Men det kommer väl, och det är vuxenpoäng!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0