sena dagar


kom typ hem ifrån skolan för en halvtimma sen, det känns så skillnad om man jämför med när man slutade från skolan på valla liksom.
Tåget var även försenat hem, stod och väntade på tågmöte jääääätte länge.
Stannar jämt för väntande tåg mellan Karlstad och degerfors. Det är fan värt att fetdissa:$
__


Man har heller inte sett så mycket av min bloggkamera på länge. Men det ska det bli ändring på:$
Jag har nått den lilla tändningen att blogga igen. Bli inte förvånade om det dyker upp en ny design när som helst:)

Idag på skolan så skratta jag så jag tjöt på riktigt, det var så sjukt roligt.. Kanske inte MEMELIE AGOVIC... tyckte men.
HAHA körde den gamla klassiken att zooma in nånting dyng mycket i ansiktet. Det är så sjukt kul. Zooma in emelies näsa och hade som bakrundsbild.
Hon skulle fan strypa mig om jag la in den på bloggen. Så jag skippar det:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0