pysselstuga

Madelene och jag pratade om att vi skulle leta efter stenar,köpa någon slags färg och skriva fina ord på dom;p
 vi ville va lite mer finurliga och göra de själva.
Men sen kom vi på att vi bor i sverige och det finns ju inga kritvita stenar här förutom typ på gotland(?)

Jag kom på att jag tog med vita stenar när jag var i Kroatien så jag letade reda på dom där förut,
tog en vanlig jävla touchpenna och skrev på två av dom.
Haha, dom kanske inte vart så fina, men de har iaf en historia bakom säg.
Stenarna har nämligen lågit i en jätte lång grotta längst in,
 och där har de lågit och slipats mot varandra i flera tusen år.
 Eftersom vågorna fortfarande når in i grottan så kan ni tänka er att dom har slipats ganska länge och dom är ganska lena.


Så här har ni ett söndagstips från Maddek, var lite kreativa!



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHHA IRL GARV MADDEK!

'' lågit '' skriver man inte ! :D

haha, legat heter det ! :D

2009-10-11 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0