Bönderna är i "stora-staden" och beställer pizza

haha, det tråkiga kvällen slutade hos Linda och hon var hungrig så vi åkte till sams och beställde pizza.

Samtalet!
Maddek;Hej jag vill beställa en kebabpizza.
Snubben;Okej, vad vill du ha för sås Va?
Maddek;Men va har ni för kebab?
-vi hare fläskkött.
-Aha (det säger mig inget) Jag vill ha kort kött är det fläskkött?
-Va? du vet inte det var?
-Öööh jo men jag vill inte ha långa kebabremmar.
-okej, det är kort va.
-Okej tack som fan mannen.
-du är här om 10 minuter en kvart !
klick.


Sen åkte vi och hämtade pizzan med kort kött.
 HAHA dom måste tro att vi är dumma i huvet:)

Videon är lite seg men det är värt att kolla på hela.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAH

OFÖRGRLÖMLIGT!

2009-10-11 @ 02:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0