nattpromenad

Kom hem för en stund sen har varit ute och gått med Maya och Linda.
Vi behövde prata endel kände vi svi möttes och gick en sväng.
 Sen gick vi upp till Sofie och pratade med henne.
Det var skönt och min lathund var ganska så trött när vi kom hem även fast vi inte gått så långt.
Tappade även en vante som jag tänkte att Maya och jag kunde leta upp på hemvägen. Hitta vi den eller? Nej ...

Idag har jag även gjort nått som jag aldrig riktigt gjort på riktigt, nämligen skolkat. Jag,Nathalie och Emelie åkte till stan istället.
Jag fick dåligt samvete, men historia liksom.
Händer inte igen. Promise(a)
-

Har förövrigt väldiga åsikter om Lindas anonyma kommentarer på hennes blogg. De skriver en massa elaka saker om att hon är desperat över att inte glömt martin än osv. Dom är ju dumma i huvet. Hon får väl skriva va fan hon vill i sin blogg.
Föresten har hennes blogg gett mig som hennes vän en uppfattning om hur man ska försöka agera som kompis. Och så säger dom att hennes kompisar måste tycka att hon är jobbig som måste lyssna på hennes "buhu" om martin.

1. Det är viktigt att hon pratar med sina närmaste om honom för att kunna går framåt isället för bakåt.
2. Ni vet inte ett skit om vad det innebär att vara tillsammans så länge som dom var. inte jag heller? Men LINDA vet..!
3. Respekt har ni hört talas om det? ;o
4. Det är inte hennes läsare hon ska tillfredsställa i sin blogg, det är henne själv.


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2009-10-13 @ 10:26:01
URL: http://llindaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0