karlskoga stad

Har varit en hel dag på stan idag, mötte upp Linda vid busstationen efter ett danspass i Karlstad:)
Vi hade bestämt oss för att ta en fika på stan, mysigt:) Vi har ju pratat länge om att dricka en efterlängtad Vanilj-Latte. Och ja, jag dricker ju inte kaffe men det var jätte gott:$

Sen senare på eftermiddagen skulle linda och jag gå till willys och köpa en dricka.
 Båda köper exakt samma dricka och Linda ställer sig framför mig i kön
 och så säger kassören 11 kronor till henne.
Och självklart tar jag fram 11 kronor och väntar på min tur. Och vad säger kassören då? 9 kronor;s
Asså det är 2 kronor och varken jag,kassören eller linda bryr sig inte. Men det var ju skumt;s
-

Nu har jag precis tränat och vi taggar jätte mycket till matchen på söndag, dock har vi ingen coach.
Men vårat lag är ju så bra,så vuxna och så medvetna så vi ska tydligen klara av att coacha oss själva!
jaja, det blir spännande. Vi har ju vunnit matcher när Mr A har följt med så då ska vi väl klara av att vinna nu med:)

Kommentarer
Postat av: amanda

det där såg gott ut :)

2009-10-18 @ 10:54:57
URL: http://aagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0