jag är beroende av mitt horoskop

Dagen börjar som vanligt med att jag går ut på hela internets horoskop sidor och läser hur min dag ska bli, sen rättar jag mig efter det !

Igår tränade jag och det var lika skönt som vanligt, jag verkligen älskar det.
kvällen slutade med att jag hamnade framför datorn med håkan i mina öron, och det kändes så bra. Jag älskar han! Han räddar mig återigen, när det är som värst brukar jag kolla på antingen explodera bateria eller alla videor jag har från alla hans konserter jag har varit på. Helt sjukt vad magiskt det är! <3

stadsparken är vacker:)


Kommentarer
Postat av: MINNA DIN IDOL

Driver du med mig?

Jag läser horoskop i METRO varje morgon, herregud allting stämmer lätt när man rättar sig efter det baby, miss u <3 puss

2009-10-06 @ 18:38:34
URL: http://minnys.blogg.se/
Postat av: Maddek

sv; ja men eller hur, as läskigt? INte....

2009-10-06 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0