greaaaaat

Matchen gick galant, vi vann med 3-2. Den tog 2 h och 15 min att spela, och man ska inte glömma att vi värmer en timma innan snacka om att koncentrationen inte var lika bra i slutet av matchen. I volleyboll handlar nämligen vääldigt mycket om koncentration och att kunna läsa spel så fort som möjligt. För sporten kan gå just; fort.
Men jag är faktist ganska så nöjd med vårat spel, vi hade nog kunnat vinna med 3-0 om vi inte tog ut segern för tidigt, för det gjorde vi när vi ledde med 2-0 ..

Sen på kvällen var jag i karlstad och jag tänker faktist inte nämna ett enda ord om den kvällen...

Nu har jag precis jobbat klart, fick en arbetsuppgift av vivvi att skriva rent en massa handskrivna papper som en massa folk hade skrivet. Och jaa, ibland undrar man hur folk kan tro att man kan läsa deras handstil. Vissa papper var bland det värsta jag sett någonsin i hela mitt liv. Helt sjukt svårt speciellt när det liksom MÅSTE vara exakt rätt.
Men nu är jag klar iaf och det har ju tagit sin lilla tid;)

Jag har förövrigt världens bästa mamma! När jag kom hem i eftermiddags så var mitt rum skinande rent. Såååå skönt! :) Man blir ju lite orolig att hon ska hitta nått som hon inte får se (vad det nu skulle vara, men iaf) men det var så underbart att hon hade gjort det, men tanke på att jag inte tagit tummen ur röven på as länge och gjort det såhär fint! guld <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0