företagsekonomi

Startar just nu ett företag.
Ett företag som exporterar från kina men är emot barnarbete.
Ett företag som köper firmabilar innan de ens går ett öre +.
Ett företag som tar ut 19 000 kr i i lön i månaden, gånger 4!
Ett företag som tillverkar Handkräm som värmer händerna.
Ett företag med en helt ny affärsidé.


Haha, jag jobbar med två nötter och du hör ju själv:$?
Jaja, det är kul. Fast det var ännu roligare när vi gjorde kondomer, Haha.

Nu längtar jag mest av allt till jag får åka hem, jag är trött. Och jag har historia i eftermiddag och det suger!


Jag har även listat ut att Linda ska skriva upp idag hon har inte berättat nånting men jag vet att hon har något lurt på gång. Kanske ska hon till och med köra upp eftersom hon övningskörde TVÅ gånger igår.
Det brukar hon inte göra(a) Jag önskar henne de 5 bokstäverna som betyder otur:)

Jag gjorde provtestet för teoriprovet häromdagen hos linda,
fick 39 rätt, jag tror 52 är godkänt. DET ÄR FAN INTE ILLA:$ jag är duktig,
snart ska jag med ha körkort:)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag är då ingen nöt iallefall! XD TÖNT ;D <3

2009-10-12 @ 16:41:03
URL: http://www.nico.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0