all moving away from me

Först Minna,sen Madelene & Nu Linda.
Madelenes flytt räknas nog inte eftersom jag träffar henne varje dag endå. Men iaf ifrån Degerfors, nu finns det snart ingen att säga;
-Ska vi ta en promenad? Vi möts där och där. Var där om 10 minuter.
eller
-Jag kommer till dig så kan vi prata om det då, koka te så kommer jag.
Och det är det som är så tråkigt.
Det tog lång tid att vänja sig med att minna bor i huvudstaden, det tog hårt. Eftersom hon flytta till stockholm var det inte direkt att ta bussen till henne. Jag hör nästan aldrig hennes dåliga humor som matchar min så bra, den fick man stå ut med varje dag förut...

Nu är det Lindas tur att flytta ifrån mig, jag är så jävla glad för hennes skull.
Hon får se nått annat, nått annat än sorg i den här förbannade staden!
Alla ungdomar behöver hitta sig själv i tonåren, vissa gör det hemma, vissa gör det borta.
Som sagt så är jag väldigt glad för er alla mina tjejer.

Jag kommer sakna Linda så himla mycket, även om jag vet att vi kommer träffa varann ibland så kommer inte det dära "Jag kommer om en halvtimma och kollar på idol med dig" längre existera.
Glöm inte att vi inte får glömma våran semester i sommar.
I love you<3


jag blir så ledsen när jag tänker på det:(:(


"far inte till stockholm för
du blir aldrig mer densamma"
-håkan hellström

Kommentarer
Postat av: Linda

det blir allt bra! loveyou<3

2009-10-19 @ 20:38:26
URL: http://llindaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej allt bra?:) fin blogg!

2009-10-19 @ 23:54:43
URL: http://twaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0