5/5 toasters

Kvällen  styrdes hemma hos linda tillsammans med henne och Sofie:) Skit kul verkligen.

Vi åt lövbiff,potatisklyftor,Beasås & en massa baugetter. De och ett smuttande på ett glas vitt vin(själv drack jag inte eftersom jag är en duktig flicka,åkte moped till linda & har match imorn) +idol & +en massa skratt!:) guuuld.

Tänkte bjuda på ett par bilder för det vart några under kvällens gång.

linda har tagit den vackra bilden!



my god vad jag bjuder till ikväll ! :)


Jaaa ni ser ju själva, Sofies gud var på tvn. Darin Allah!:)
Hon satt sig och buga och grejer.
Magisk känsla där asså, haha skoja:)


För övrigt tycker jag att Rabhi skulle åkt ut idol ikväll, han sög!:(

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah!

Darin är min gud !



Tack för kvällen!

<3

2009-10-10 @ 15:44:20
URL: http://asofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0