svingelskooogen

Kom just hem ifrån jobbet, det börjar verkligen bli urtrist att vara där. Idag tex så hade vi ett brev från en ukrainsk cyklist som vi skulle översätta från ryska till svenska. Och ja....det var inte det lättaste(:
Efter jobbet åkte jag raka vägen till svingelskogen och jag börjar bli lite av en stammis där. Hälsade på Minna och Julia som lekte dom barnaskaran själv(:




Minna har verkligen fått ett sommarjobb som passar henne som handen i handsken!

myser inne hos isak isbjörn.

minna vart lite hungrig

så hon laga harsyremuffins, svingelskogens godaste kakor.
En stor blåbärspannkaka med hasselnötsgrädde(:


smarteräv var även där.

fikasugen?


(tryckbara bilder)

Kommentarer
Postat av: Jullia HAYIA

hahah cpmadde:D

2009-08-11 @ 15:53:42
Postat av: Maddek HAYIA

du jag vet att du gillart cp julia! HAYIA

2009-08-11 @ 21:43:14
URL: http://maddeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH SÅ JÄVLA FIN ÄR JAG JAG ÄR SÅ JEVLA FIN <3 lopve to myself <3 puss på dig minna<2

2009-08-12 @ 18:39:54
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-08-12 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0