solen är skum

Hade som uppdrag imorse att ta hand om min lillebror,gör frukost och så till honom. Ja visst det kan jag väl tänkte jag, brukar ju inte vara några problem. Gick upp imorse och gjorde den där frukosten då han börjar:
-Jag vill inte ha nån macka!
-Nehe vad ska du käka då?
Då ställer han sig upp tar fram en kastrull och ska koka oboy.
-Det där är ingen frukost, då får du väl äta fil och flingor då eller nånting.
-Det är visst en frukost!!!
-Nej, säger jag och tar fram filen och flingorna.
-Det där är inte flingor, det där är corn flakes .
-HAHAHAAHHA!!!
Sen höll han på och stri som en jobbig unge, då fick han ringa till morfar så kom han och hämtade honom.
Och då säger jag till morfar;
-Markus och jag blir snart riktigt osams för han håller på att härja hela tiden.
och då säger Markus;
-Jaa, jag har vaknat på fel sida;o
hahaha åååh vad jobbig, jag ska inte skaffa barn förens jag är typ 54;o....!



Gick ut förut och helt plötsligt på en sekund så hällde regnet ner, 5 minuter senare så var det strålande solsken. Svensksommar?

Idag ska jag,Madelene & frida och till fridas moster i karlskoga och chilla. Får väl se vad det blir, men det blir nog trevligt ;d
Bloggkameran är med som vanligt, det räknar vi med. :D haha

Ska passa på att säga, att det är fantastiskt kul att Madelnee Holmqvist i egen hög person har pengar på mobilen, då kan man ju få tag på henne (: typ.


Kommentarer
Postat av: miss M

tack tjejen att du tycker de. De sa bli en trevlig kväll och hoppas jag blir lite snyggare på din bild denna gång !

2009-08-12 @ 15:10:06
URL: http://madeleneholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0