Karlstadhelg

Nu har jag inte skrivet på 2 dagar, och det syndes rätt ordentligt på statistiken. Men det beror på att jag har varit hos min käre vän Madelene på inflyttningsfika (: Riktigt hemtrevligt och mysigt hade hon i lägenheten. Det blev en massa mys,shopping och annat.
Tyckte lite synd om mig själv att jag tappade bort 400 spänn igår, det är ganska så mycket för min budget:$ så det känns lite surt. Men sånt händer.....allt för ofta!

Igår tog vi bussen till Ikea och gick där och strosa sen åkte vi hem och kollade på film. Idag åkte vi iväg i lagom tid till stan och shoppade allt för mycket. Jag har fyndat som en tok idag faktist, riktigt stolt och jag är nöjd med mina inköp;D
Känns nästan som man hittar där nu och det är ju bra när man snart ska gå i skola där:)


vi inviger de fina kopparna:$


själva "inflyttningsfikat" :)

madelene i hennes lägenhet:)

bilderna vände sig inte om av någon konstig anledning:$

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas ni hade kul i Karlstad....

Kram

2009-08-18 @ 21:30:08
URL: http://madeleneholmqvist.blogg.se/
Postat av: miss M

TUR ATT INTE MAMMII HAR KOMMENTERAT !!!!!!

2009-08-29 @ 11:50:32
URL: http://madeleneholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0