jobbilainen

Imorse var jag hurtig för första gången på typ hela sommarlovet.. typ. Nej men jag ute och gick en långpromenad med min voffis Maya. Hon är verkligen hur bra som helst, jag är nog gladast i hela världen att vi skaffa henne då i Januari.
Hon har varit med mamma & pappa ner till Borås i helgen och hur tomt känns det inte när hon är borta.
Som jag saknat henne:)

Sen åkte jag ner till Turistbyrån där jag har spenderat ett par timmar varje dag i 2 veckor nu, mitt sommarjobb börjar lida åt sitt slut. Sista veckan nu.
Ska bli skönt med cash:)
Vi gör inte speciellt mycket där faktist.
Typ spelar vänd tio,Yatsy och neger och president är med ganska populärt. Men det är soft(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0