godmorgon-godmiddag-godkväll

Idag är jag barnvakt igen till min lillebror, för pappa är och hämtar en badtunna nånstans uppe i norrland(?) Så det blir rätt chill frammåt vintern:)
Jag har varit hur duktig som helst, jag har slagit på stort och lagat köttfärssås och spagetti, haha Markus trodde inte jag kunde sånt bara för jag inte har flyttat hemmifrån än sa han. Men så imponerad har jag nog aldrig sett honom(a) hahaha.

Nu ska jag städa rummet, sen ikväll blir det att gå lägga sig tidigt.. för imorgon så börjar skolan. Och jag är jätte spänd.
Tar tåget som går halv åtta till karlstad, för tågen matcha inte riktigt med om man började klockan tio. Så då åker jag hem till Madelene en stund och förväntar mig en kopp te:) sen åker vi vidare till skolan.
Ska blir hur skönt som helst att börja skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0