-><-


Jobbiga p12 killar som tror dom är coola och lanar i rummet bredvid mig...
Min lille bror är nämligen typ 13 år och har typ 13 kompisar här som sitter vid ett jävla bord och lanar.. Alla som har varit hemma hos mig vet att hela vårat hus skulle kunna värmas upp på enbart datorer, och nu är det typ tusen datorer till här och gör mitt rum till en bastu..
Jag är så sugen på att ta kort på det, haha men de kanske är så små så att de tar illa upp :$
Dom sitter liksom och skriker till varandra former & termer som jag är för cool för att förstå.
HJÄLP då förfan jansson..........dom är ju här..!
MEN LOL!
VAFAN GÖR DU?!?!?! är du dum i huvet eller. sjyst! , så jävla sjyst Fille.




Övningsköra. Hur kul är det inte att köra bil? Det är fan otroligt roligt..! Så jävla roligt. Och det går så bra för mig känner jag, jag har till och med kört igenom DEGERFORS SAMHÄLLE:$? hur bra är det inte....
Och ut på karlskoga vägen, typ kört så fort som 90:$ så jävla kul. Så synd att det tog så lång tid innan vi gick på hanledarkurs bara, skulle ha gjort det när jag fyllde sexton för då skulle jag vara kung nu :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0